onsdag 31 oktober 2012

Filmtajm!


Det är då märkligt vad det ska vara svårt att hinna med bloggen! Vet inte varför mer än att jag har tusen saker jag vill skriva om och BEHÖVER skriva om men att det liksom... SITTER FAST!

Som jag skrev då jag gjorde omstart för hrm... sisådär jättelänge sedan har det varit, och är fortfarande, mycket upp och ner med krigarprinsmamman. Får väl skylla på det... Men har också bestämt mig för att INTE ha dåligt samvete ifall bloggen blir vilande lite nu och då. Det finns så mycket annat att lägga energi på!

Det som jag helst av allt lägger min energi på är självklart mina älskade, fina, bästa prinsar! Här kommer en liten film på krigarprinsen då han gör "fina" ljud :) Lilla älsklingen - tänk vad vi blir glada för precis allt du hittar på! Vi ser ALLT som positiva utvecklingstecken! Storebror älskar den här filmsnutten och vill se den om och om igen (kan ju vara för att han själv gästspelar...)


HJÄRTA ER
A & N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar