torsdag 11 oktober 2012

Sommarglimtar del 1 - Stockholm


I somras åkte jag tåg för första gången! Det var spännande och roligt! Min kompis och hans familj var också med! Jag låg nöjd hela vägen på ett eget säte och tåget gungade så skönt så jag somnade...


När vi kom fram åkte vi och hälsade på mammas moster! Hon hade en härlig gungstol som vi såklart myste och gungade i!


På kväller drog vi ut på stan hela gänget! Det var jättevarmt och skönt! Jag och min kompis åkte vagn och de stora fick åka pappa...



Vi åt mat på en restaurang som hade JÄTTEFINA lampor i taket! Perfekt för mig!

 

Nästa dag var vi på Skansen hela dagen!




Där fanns det stora hästar som min storebror och hans kompis fick rida på. Det var första gången på en hästrygg för honom och han var LYCKLIG och fnittrade hela vägen runt!

1 kommentar:

  1. Hej Hanna,

    Jag skulle gärna vilja få kontakt med dig, då vi är i en mkt snarlik sits - kan inte blogger och finner inte din mail ngnstans. Men om energin finns ngn dag från en tvåbarnsmamma till en annan tvåbarnsmamma på krigarstigen, maila mig gärna:
    linda@gradal.se
    Tack för att du delar ditt liv och välkomnar livet i Holland... Vi är också ute och reser, men har ingen som helst aning om var vi landar. Skulle så gärna vilja veta
    Linda

    SvaraRadera